Ostukorv

Papiniidu 5, Pärnu (Sillakeskus, uks Liivi tee pool)

Tasuta saatmine DPD pakiautomaati al.50€!

info@hobuhooldus.ee

Tingimused

Hobuhooldus e-poest tellimine on mugav, lihtne ja kiire:

1. Vali sobivad tooted

2. Lisa tooted ostukorvi.

3. Vali kohaletoimetamise viis ja maksa
Me pakume tasuta kohaletoimetust DPD pakiautomaati üle 50€ ostudele (v.a.  söödakotid). Kohaletoimetusviisiks on võimalik valida SmartPosti, DPD või Omniva pakiautomaate, kullerit või tulla kaubale poodi ise järele. Tasuda on võimalik pangaülekandega või pangalinkidega.

4. Peale tellimuse vormistamist saadame sulle tellimuse kinnituse makse tegemise jaoks vajalike rekvisiitidega.  Ülekande selgitusse tuleb kirjutada tellimuse number. Tellimus läheb töösse peale kogu summa tasumist.
Ülekandeid on võimalik teha järgmiselt:
Saaja: Lenspoint OÜ.
LHV arvelduskonto: EE837700771001694715

SWIFT/BIC: LHVBEE22
Saaja pank: AS LHV Pank

Kui makse ei ole 5-päeva möödumisel meie kontole laekunud, siis loeme seda sooviks ostust loobuda ning tühistame sinu tellimuse. Kuna toodete laoseis on pidevalt muutuv, siis ei pruugi laoseisud igal hetkel vastata 100% reaalsele laoseisule. Kui klient tellib laos oleva toote, mida reaalselt laos siiski pole, annab Hobuhooldus sellest kliendile teada e-maili teel.

Müügitingimuste kehtivus
1.1. Müügitingimused kehtivad Hobuhooldus veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja www.hobuhooldus.ee omaniku Lenspoint  OÜ (edaspidi hobuhooldus.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2. Müügitingimused on kooskõlas Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega.

1.3. Hobuhooldus.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist veebilehel www.hobuhooldus.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kehtivad Kliendi jaoks tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.5. Hobuhooldus.ee ja Klient soovivad kaubelda  veebilehekülje www.hobuhooldus.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel  veebipoes tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

Hinnakiri
2.1. Hobuhooldus veebipoes müüdavate toodete hinnad on välja toodud eurodes ilma transpordikuluta.

2.2. Transpordi hind määratakse tellimuse kinnitusel/arvel.

2.3. Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele sihtaadressile. Juhul, kui Klient soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused või juurde tasuda kohaletoimetamise eest  Lenspoint OÜ poolt esitatud arve alusel. Juhul kui ostukorvis on erinevate tarneaegadega tooted (nii laos olevad kui järeltellitavad), siis saadetakse kogu kaup korraga selle lattu jõudmisel. Söödakotid saadame pakiautomaati/kulleriga vaid 1 kaupa, suurema koguse tellimisel tuleb kliendil ise kaubale järgi tulla või valida alusega tellimine.

2.4.Hobuhooldus.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine
3.1. Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on klikkinud lingile “Lisa ostukorvi”.

3.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita Maksja ja kohaletoimetamise andmed ja klikkida nuppu „Esita tellimus“.

3.3. Tellimuse tasumine toimub ülekandega Lenspoint OÜ arveldusarvele 100% ettemaksusummas vastavalt esitatavale tellimus-arvele.

Toodete kohaletoimetamine
4.1 Pärast tellimuse eest tasumist on laos oleva kauba kohaletoimetamise aeg on tavaliselt ca 3-5 tööpäeva. Olenevalt kauba saadavusest või pakiautomaadi teenust osutavast teenusepakkujast võib tarneaeg pikeneda. Tellides kauba, mida hetkel laos ei ole, kehtib tarneaeg 5-20 tööpäeva. Kui järeltellitav kaup on ajutiselt tarnija laost otsas, annab Hobuhooldus.ee sellest kliendile esimesel võimalusel teada e-maili teel ning lepib kokku uue tarneaja. Söödakotid saadame pakiautomaati/kulleriga vaid 1 kaupa, suurema koguse tellimisel tuleb kliendil ise kaubale järele tulla.

4.2 Tarneaeg lükkub edasi tellimuse esitamise ja laekumise vahele jäävate päevade võrra.

Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine
5.1. Kliendil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (välja arvatud eritellimus p5.8.).

5.2. Kauba tagastamise õiguseks on eeldus, et tagastatav kaup on kasutamata ja originaalpakendis, kauba väärtus ei tohi olla vähenenud ning taganemisavaldus peab olema Hobuhooldus.ee-le saadetud kirjalikult e-posti aadressil info@hobuhooldus.ee tähtaja (so 14 päeva) jooksul. Tagastada pole võimalik järeltellitavat kaupa, mis on Kliendile spetsiaalselt tehasest tellitud. Kui suurus ei sobi, on võimalik see 1x ümber vahetada teise suuruse vastu.

5.3. Avaldusse tuleb märkida tellimuse number.

5.4. Hobuhooldus.ee-l on õigus esitada Kliendile kahjunõue, kui toode on tagastamisel saanud kahjustusi.

5.5. Ettemaks tühistatud tellimuse (va transpordikulu) eest tagastatakse Kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist e-posti aadressile info@hobuhooldus.ee, eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja jooksul Hobuhooldus.ee lattu (ükskõik, millisesse pakiautomaati Pärnus, tel nr 59006649).

5.6. Kogu kauba tagastamise kulu kannab Klient, va punkt 5.7.

5.7. Hobuhooldus.ee  kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida Kliendil polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele (st valet toodet).

5.8. Kui tagastatav toode või pakend on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise tulemusena või Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, jätab Hobuhooldus.ee endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga ning mitte tasuma kauba tagastamisega seotud transpordikulu. Juhul, kui Klient ei ole nõus tasaarvestamises näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus tagastatud toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsiooni süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut. Tagastamisele ei kuulu eritellimusel tooted, nt spetsiaalselt kliendi järgi tellitud ratsasaapad või muu taoline.

5.9. Hobuhooldus.ee  jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui:

– tellitud kaup on tarnija laos otsas ning Klient ei ole nõus Hobuhooldus.ee  poolt pakutava asendustootega;

– kui Hobuhooldus.ee arvelduskontole ei ole laekunud ettemaksu tellimuse täitmiseks.

Muud tingimused
6.1. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Hobuhooldus.ee Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest aktidest.

6.2. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui ka Hobuhooldus.ee-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse.

6.3 Hobuhooldus.ee soovitab katsetada kõiki välispidiselt kasutatavaid tooteid esialgu väiksel nahaalal, et vältida allergiliste reaktsioonide teket. Klient kasutab toodet omal vastutusel ning Hobuhooldus.ee ei vastuta kahjustuste või allergiliste reaktsioonide tekkimise eest. Soovitame järgida pakendil olevaid kasutamisjuhiseid ning tutvuda toote sobivuses enne ostmist. Lisandite puhul soovitame eelnevalt konsulteerida veterinaariga.